خبرگزاری کار ایران

شهردار منتخب مشهد:

سیاسی‌ بودن نقطه ضعف نیست بلکه نقطه قوت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۳

برنامه منسجمی برای شهرداری مشهد دارم و معتقدم برنامه‌ای که ۲۴ساعته نوشته شده باشد به درد هیچ چیز نمی‌خورد.

ایلنا: شهردار منتخب مشهد گفت: اگر داشتن شغل سیاسی جرم است باید اذعان کنم همه اعضای شورا و شهرداران کشور دارای شغل سیاسی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید صولت مرتضوی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه دفاعیه خود در صحن علنی شورای شهر مشهد گفت: سیاسی‌ بودن یک نقطه ضعف نیست، بلکه یک نقطه قوت است.

وی تصریح کرد: در هشت سال دولت احمدی‌نژاد در هیچ جلسه سیاسی شرکت نکردم، بلکه مدیریت سیاسی کشور را انجام دادم. مدیریتم دارای خروجی مطلوبی بود، تا آنجا که رهبر معظم انقلاب نیز آن را تأیید کرد.

شهردار منتخب مشهد در پاسخ به اظهارات سیدجلال فیاضی نسبت به سیاسی‌ بودن شخصیت مرتضوی تأکید کرد: زمانی‌که آقای فیاضی روزنامه سیاسی داشت، من مدیر روزنامه اجتماعی بودم.

مرتضوی اظهار کرد: برنامه منسجمی برای شهرداری مشهد دارم و معتقدم برنامه‌ای که ۲۴ساعته نوشته شده باشد به درد هیچ چیز نمی‌خورد.

وی در پایان گفت: هرچند بومی مشهد نیستم، اما در خراسان بزرگ سابقه مدیریتی دارم و می‌توانم از پس مدیریت شهر برآیم.

گفتنی است؛ در جلسه ظهر امروز شورای شهر مشهد، سیدصولت مرتضوی با ۱۹ رأی از مجموع ۲۳ رأی به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز