خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی:

برنامه‌های هیات را با قدرت ادامه خواهیم داد/ با متخلفان در هر جایگاهی که باشند برخورد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۹۶

سرپرست هیات انجمن‌های ورزش های رزمی استان خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه های هیات در بخش های مختلف را با قدرت اجرا خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، «یوسف بهتری» رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در حکمی، «وحید اسحاقی» را به عنوان سرپرست هیات خراسان رضوی منصوب کرد.

اسحاقی در مورد برنامه های هیات انجمن های ورزش های رزمی استان خراسان رضوی در سال جدید اظهار داشت: در سال جاری، اهداف و برنامه های هیات در بخش های مختلف آن‌ هم به صورت مجازی در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری دوره های علمی- ورزشی به صورت مجازی برای مربیان و ورزشکاران اشاره کرد که در تقویت توان علمی و فنی جامعه رزمی استان نقش بسزایی خواهد داشت.

مسئول کمیته بازرسی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به ساماندهی سبک های تحت پوشش فدراسیون در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در کنار ساماندهی و حمایت از رشته های تحت پوشش فدراسیون، با متخلفان در حوزه ورزش های رزمی در هر حوزه و جایگاهی که باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

سرپرست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان خراسان رضوی در پایان از راه اندازی هنر رزمی mma در استان و تدوین برنامه های مناسب برای رشد و اعتلای این ورزش پرطرفدار خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز