خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار مطرح کرد:

نیاز صنعت مرغ سبزوار به توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۸۳

فرماندار سبزوار گفت: این شهرستان بعنوان قطب تولید مرغ در استان، نیازمند توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری گوشت مرغ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمجتبی علوی مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، در حاشیه دیدار با فعالان صنعت مرغ غرب خراسان گفت: سبزوار بعنوان قطب تولید مرغ در استان، نیازمند توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری گوشت مرغ است؛ چرا که با تولید سالانه افزون بر ۳۰ هزار تُن، حدود یک چهارم گوشت مرغ مصرفی استان را تامین می‌کند.  

وی افزود: با وجود اینکه یک کشتارگاه صنعتی فعال در سبزوار وجود دارد، اما یک کشتارگاه دیگر به علت وجود مشکلات، تعطیل شده و فعالیتی در زمینه کشتار مرغ ندارد که بررسی رفع مشکلات این واحد صنعتی، در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار سبزوار ادامه داد:با هدف جلوگیری از خام فروشی و افزایش درآمد تولیدکنندگان، توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه‌ زنجیره صنعت مرغ، از مرحله ساخت واحدهای مزرعه مرغ مادر، تامین خوراک و نهاده، کشتارگاه، سردخانه و بسته‌بندی، ضروری است.

علوی مقدم در پایان تصریح کرد: سبزوار ظرفیت بالایی در تولید مرغ دارد و به منظور تکمیل صنایع تبدیلی صنعت مرغ سبزوار، از کسانی که متقاضی سرمایه‌گذاری در این حوزه باشند، استقبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز