خبرگزاری کار ایران

چمنیان:

استاندار سابق خراسان رضوی موافق مالکیت وفایی بر ابومسلم نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۸۴

مدتی قبل یکی از منابع موثق اعلام کرد، استاندار سابق خراسان رضوی نسبت به حضور اسماعیل وفایی در مسائل مالکیتی باشگاه ابومسلم رضایت ندارد و به او اعلام کرده تیم را به استان برگردانده و قرض خود به سازمان همیاری شهرداری مناطق محروم را بپردازد.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم گفت: برخی مطالب منتشره در سایت منتسب به باشگاه ابومسلم وابسته به اسماعیل وفایی خلاف واقع است و گرایشات مغرضانه‌ای دارد.

عباس چمنیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد افزود: افرادی که مطالب این سایت را منتشر می‌کنند وابسته به جریان اسماعیل وفایی هستند و سعی دارند با انتشار برخی مطالب غیرواقعی، خود را در مسئله مالکیت تیم ابومسلم محق جلوه دهند.

وی افزود: براساس اسناد، مدارک و شواهد موجود رأی کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش قطعا به نفع مردم و پیشکسوتان فوتبال خراسان صادر می‌شود، لذا برخی دوستان مدعی مالکیت ابومسلم اکنون دچار سردرگمی شده و سعی دارند با شانتاژ تبلیغاتی کمی خود را آرام کنند.

سرمربی ابومسلم با انتقاد از ادعای مالکیت اسماعیل وفایی بر تیم ابومسلم گفت: معلوم نیست آقای وفایی که همواره در تهران به سر می‌برد و تیم را واگذار کرده چطور هنوز ادعای مالکیت می‌کند.

چمنیان تصریح کرد: ایشان حتی به تعهدات گذشته خود در قبال ابومسلم عمل نکرده و تیم به دلیل بدهی‌های مانده از گذشته نتوانست در جام حذفی شرکت کند، حالا هم با ایجاد کشمکش تیم را به حاشیه برده و بین برخی اهالی فوتبال استان ایجاد دو دستگی کرده است.

وی با بیان اینکه محمود صلاحی، استاندار سابق خراسان رضوی نیز رضایت کامل از حضور وفایی در مسائل مالکیتی باشگاه ابومسلم نداشته گفت: مدتی قبل یکی از منابع موثق اعلام کرد، استاندار سابق خراسان رضوی نسبت به حضور اسماعیل وفایی در مسائل مالکیتی باشگاه ابومسلم رضایت ندارد و به او اعلام کرده تیم را به استان برگردانده و قرض خود به سازمان همیاری شهرداری مناطق محروم را بپردازد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در خاتمه اظهارکرد: بعید می‌دانم آقای صلاحی با این جریان ارتباطی داشته باشد و واگذاری ابومسلم به فعالان اقتصادی و مردم و همچنین برطرف‌شدن مسائل حاشیه‌ای پیرامون تیم را نفی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز