خبرگزاری کار ایران

سنجری مطرح کرد:

تلاش سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی حوزه شهری مشهد و استان در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۶۱۴

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ به عنوان عضوی از خانواده حوزه مدیریت شهری و بازوی اجرایی و قوی در کنار شهرداری‌ها و سازمان زیرمجموعه آنها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در دیدار با عباس یوسف زاده مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، افزود: به عنوان عضوی از خانواده شهرداری ها با تاکید بر رعایت قانون مداری، تلاش داریم در سال جدید بازوی اجرایی و قوی در کنار شهرداری‌ها باشیم و به ارائه خدمات و پشتیبانی‌های بپردازیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نقش موثری در حوزه های مختلف مدیریت شهری داشته و با شهرداری‌ها و نهادهای وابسته تعاملات و ارتباط سازنده ای برقرار کنیم.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد نیز در این دیدار همزمانی مناسبتهاو اعیاد شعبانی را با آغاز سال نو موجب خیر و برکت عنوان کرد و گفت: سازمان همیاری تعاملات خوبی با مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه حوزه مدیریت شهری کلانشهر مشهد داشته و شهرداری نیز نگاه مثبتی به این نهاد دارد و این رویکرد همواره دوجانبه و موثر بوده است.

عباس یوسف زاده ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری در حوزه های مرتبط با سازمان همیاری، ادامه داد: سازمان زمین و مسکن به عنوان بخشی از بدنه شهرداری مشهد، همواره سازمان همیاری را خود دانسته و تعاملات و موضوعات مختلف همواره با همین منوال بین دو مجموعه پیش رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز