خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل ایرانسل انجام شد؛

افتتاح هفتمین سایت تجاری 5G ایرانسل در دانشگاه فردوسی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۳۲۵

با حضور بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل، هفتمین سایت تجاری 5G ایرانسل در دانشگاه فردوسی مشهد مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، بیژن عباسی آرند در مراسم افتتاح لانچ 5G که دانشگاه فردوسی برگزار شد ، افزود: فناوری نسل ۵ در ادامه نسل های قبل نیست. این نسل با توجه به حجمی که در برمی‌گیرد زیر ساخت کسب و کار دیجیتال مطرح می شود. تجربه ای که الان در بسیاری از کشورهای دنیا در حال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: همانگونه که در کشورهای اروپایی نسل ۵ تجاری سازی می شود در ایران نیز این کار رقم خواهد خورد و امیدواریم مردم بتوانند ثمره این نسل را در زندگی خود تجربه کنند.

مدیر عامل ایرانسل گفت: ما همگام با سایر کشورها، مطالعات نسل ۶ را نیز شروع کرده ایم. دانشگاه فردوسی نیز می‌تواند نقش پررنگی را ایجاد کند.

عباسی تصریح کرد: از مسئولان استان و مشهد نیز تقدیر می‌کنم که همکاری بسیار ویژه ای با ایرانسل دارند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم و مسافرپذیر بودن استان، نگاه ایرانسل به خراسان رضوی خیلی متفاوت تر از دیگر شهرها است و نیاز به طول شبکه و کیفیت بیشتری نیز دارد.

مدیر عامل ایرانسل افزود: بیش از ٢٨٠ میلیارد تومان برای توسعه شبکه در مشهد سرمایه گذاری کردیم که جا دارد از دادستان مشهد نیز به جهت کمک ویژه به ایرانسل برای رسیدن به این اهداف تشکر کنم.

عباسی افزود: امیدواریم در سال ١۴٠٠ بتوانیم علی رغم تقاضاها خدمات بیشتری را به مردم ارایه دهیم و مردم نیز در کار و زندگی خود ثمره مفید این توسعه های زیر ساخت را احساس کنند.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس استان نیز فعالیت های چشمگیری در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی و فضای مجازی دارند که جای تقدیر دارد و به اعتقاد من، نمایندگان می توانند نقش پررنگ تری برای تکمیل شبکه ملی اطلاعات ایفاکنند و این فضای همکاری خوشبختانه در خراسان رضوی فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز