خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری؛

ایستگاه متروی شهید کاوه مشهد به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۸۴

دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه خط دو قطار شهری مشهد طی مراسمی با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد، محمدرضا هاشمی فرماندار و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد، در مراسم افتتاح دسترسی دوم ایستگاه مترو شهید کاوه گفت: در ایستگاه‌های شهید کاوه، الندشت و سعدی خط دو قطار شهری مشهد تنها یک دسترسی به بهره‌برداری رسیده است که اکنون دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه نیز به بهره برداری رسید و دراختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه دو پله برقی و آسانسور جهت استفاده افراد دارای معلولیت و سالمندان دارد که با هزینه بیش از ۱۷ میلیارد تومان احداث شده است.

کیامرز ادامه داد: دسترسی دوم در ایستگاه سعدی تا پایان سال و ایستگاه الندشت تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری می‌شود.

توجه به افراد دارای معلولیت، نقطه قوت ایستگاه مترو شهید کاوه

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: افتتاح دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه با هزینه هفده میلیارد تومان از آنجا اهمیت دارد که در احداث آن به دسترسی مناسب افراد دارای معلولیت توجه ویژه شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی زیادی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است که تعدادی از آنها از جمله پایانه و پارکینگ بزرگ آزادی پنجشنبه این هفته توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز