خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

شرکت در مسابقات والیبال نشسته کشور یک میلیارد ریال هزینه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۱۷۴

رئیس هیات جانبازان معلولان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: به عنوان نماینده استان در مسابقه‌های لیگ برتر والبیال نشسته جانبازان و معلولان کشور، به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

عباس نجاتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه افزود: رقابت‌ها فروردین سال آینده در سه نوبت و در سه استان برگزار می‌شود که هنوز مکان آن مشخص نیست و ما با حضور هفت نفر باید از هم اکنون برای اعلام آمادگی ثبت نام کنیم. 

وی گفت: البته بالا بودن این رقم به نسبت دیگر رشته‌های ورزشی به واسطه وضعیت جسمی ورزشکاران است که هزینه اعزام آنها را از حد معمول بیشتر می‌کند.

نجاتی با بیان این‌که پارسال رتبه سوم مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور را کسب کردیم، افزود: امسال نیز برای حداقل حفظ همین جایگاه با حضور ۱۲ نفر بین ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه جاری به زاهدان می‌رویم که هزینه این اعزام صد میلیون ریال است که با کمک افراد خیر تامین شده‌است.

وی اظهار کرد: برای شرکت در رقابت‌های استانی معمولا بین ۸۰ تا صد میلیون ریال اعتبار نیز داریم که گاه با کمک افراد خیر این رقم تامین می‌شود.

نجاتی در بخش دیگری به فعالیت‌های حرفه‌ای اعضای هیات در سال جاری اشاره و اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونا تمرینات تعطیل و تنها در وضعیت آبی ورزشکاران وارد باشگاه می‌شدند و تمرین می‌کردند.

رئیس هیات جانبازان معلولان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: همین موضوع سبب شد در هیات استان نمایندگان تربت‌حیدریه حضور پررنگی نداشته باشند.

وی افزود: البته قبلا اعضای نابینا و ناشنوا هم زیرمجموعه ما محسوب می‌شدند اما به دلیل آنکه دارای هیات مستقل شده‌اند، لذا از تعداد قهرمان ما کاسته شد.

نجاتی گفت: بر این اساس اکنون تعداد ورزشکاران ما شامل ۵۰ نفر مرد و بین ۵۰ تا ۶۰ نفر زن هستند که مردان بیشتر در رشته‌های والیبال نشسته و دو و میدانی شامل پرتاب وزنه، نیزه و دیسک فعالیت دارند که هیچ‌گاه جایگاه ما در رقابت‌های استانی یا کشوری از دوم یا سوم تنزل نکرده و بانوان نیز در رشته‌های والیبال نشسته، تیراندازی با تیر و کمان و گلبال فعالیت دارند.

نجاتی بیان کرد: شهرستان ۶۰ هزار نفری رشتخوار در ۱۹۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. ۷۸ درصد جمعیت رشتخوار ساکن ۶۰ روستای این شهرستان  هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز