خبرگزاری کار ایران

میرکی خبر داد:

پرداخت ۲۵۷ فقره وام توسط صندوق کارآفرینی امید تربت جام

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۸۹۱

مسئول صندوق کارآفرینی امید تربت جام گفت: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت ۲۵۷ فقره وام تا پایان بهمن ۹۹ از محل تلفیق منابع داخلی و توسعه ملی برای ۳۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی میرکی مسئول صندوق کارآفرینی امید تربت جام در این خصوص گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح‌های خانگی، خویش فرمایی، کارفرمایی پرداخت شده که از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی ۲ واحد اقامتگاه بوم گردی در دو روستای بزد و ابدال آباد، کارگاه ترشی و شوری جات، احداث گلخانه نام برد.

وی افزود: از این میزان تعداد ۷۷ فقره وام به متقاضیان بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعداد ۱۸ فقره به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

مسئول صندوق کارآفرینی امید تربت جام ادامه داد: از دیگر طرح‌های مهم و استراتژیک صندوق می‌توان به ۳ طرح "هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و صندوق‌های خرد محلی نام برد که روستای رحمت آباد از توابع بخش پایین جام بنا به پتانسیل‌های موجود با هماهنگی فرمانداری در قالب طرح هر روستا‌ی محصول بعنوان فرت بافی شناسایی و به ۱۱ نفر از بافندگان مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت و تعداد ۲۶ نفر دیگر در دست اقدام است.

میرکی بیان کرد: در قالب طرح صندوق‌های خرد محلی تعداد ۶ فقره صندوق خرد محلی با هماهنگی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی با تعداد ۳۰۰ عضو شناسایی که به ۴ صندوق تسهیلات پرداخت و ۲ صندوق دیگر در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز