خبرگزاری کار ایران

سنجری مطرح کرد:

شهرداری‌ها در اولویت سازمان همیاری در حوزه آموزش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۹۹۳

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با ظرفیت‌هایی که در این مجموعه وجود دارد ارتقا مباحث آموزشی شهرداری‌ها در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در جلسه هیات امنای موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌ها این موسسه، افزود: همواره شهرداری‌ها و تامین نیازهای علمی آنها در اولویت اصلی ارائه خدمات آموزشی سازمان و این مرکز علمی قرار داشته است.

سنجری با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا در حوزه فعالیت‌های این موسسه، ادامه داد: علی رغم پتانسیل بالای نیروی انسانی در شهرداری‌ها و نیازهای آموزشی آنها به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها، مذاکرات خوبی را با دفتر امور روستایی در حوزه آموزش دهیاران و همچنین شورای اسلامی استان برای ارائه خدمات آموزشی به اعضای شوراهای شهرهای مختلف صورت دادیم که می توان با توان موسسه در این حوزه ها نیز اقدامات موثری انجام داد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی این موسسه توسعه خوبی داشته، افزود: اقدامات خوبی با تلاش دست اندرکاران این مجموعه و ایجاد ارتباطات و تعاملات جدید در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی در دستور کار قرار گرفته که با توجه به تاثیر اندک کرونا به این حوزه، می تواند نقش موثری در پویایی و اثربخشی مجموعه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم استفاده از حداکثر توان این مجموعه آموزشی به عنوان یک ظرفیت مطلوب در استان، خاطرنشان کرد:خوشبختانه ظرفیتهای خوبی از نظر امکانات،فضای آموزشی و سطح و کیفیت اساتید در موسسه آموزش سازمان همیاری وجود دارد که می تواند به ارتقا علمی در حوزه مدیریت شهری و حتی دیگر حوزه های مختلف استان کمک شایانی را داشته باشد، قطعا می توان با برنامه ریزی و تقویت تعاملات از این ظرفیت مطلوب بهترین بهره برداری را انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز