خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

افتتاح و بهره برداری از ۲۱ طرح عمرانی و صنعتی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۵۵۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح و بهره برداری ۲۱ طرح عمرانی و صنعتی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، رضا شجاعی در بازدید از طرح های قابل افتتاح دهه مبارک فجر در شهرک‌های صنعتی چناران و قوچان، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای یادآوری ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی و آن حماسه ها و ایثارگری ها است و باید تلاش ما در جهت پیشرفت و توسعه حوزه صنعت به مانند روحیه جهادی و ایثارگری آن دوران باشد و در تمامی کارهای ما مستمر باشد. 

وی افزود: راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می شود تا صنعتگران دغدغه ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آنها با سرعت بیشتری صورت پذیرد. 

شجاعی ادامه داد: با حمایت های صورت گرفته، در دهه فجر امسال ۸  طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه عمرانی از جمله برق، راه و ابنیه و روشنایی با هزینه ۳۳۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح و بهره برداری خواهند شد.  

وی اظهار کرد: بخش خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داشته و این حضور منتهی به افزایش تولید و اشتغال ۵۴۰  نفر در دهه مبارک فجر خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، افزود: جهش تولید و حمایت از صنایع کوچک از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی و به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز