خبرگزاری کار ایران

سنجری مطرح کرد:

لزوم ایجاد تسهیل در امور برای استقبال شهرداری ها از پشتیبانی های سازمان همیاری خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۲۷

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: باید با حذف گلوگاه ها و ایجاد تسهیل در انجام امور باعث شویم شهرداریها به عنوان پشتیبان به سمت سازمان بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در جلسه هم اندیشی با مدیران عامل ستادی واحدها و معاونت های مختلف سازمان همیاری شهرداریهای استان، گفت: مهم‌ترین مزیت های سازمان همیاری کوتاه کردن فرآیندها، افزایش سرعت کار و نقدینگی و توان اقتصادی می تواند باشد که باید با ایجاد حداکثر تسهیل در امور باعث استقبال بیشتر شهرداریها از استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای سازمان به عنوان پشتیبان حوزه مدیریت شهری شویم.

وی با تاکید بر اهمیت رسالت سازمان و توجه به "همیار بودن" در تمامی وظایف و فعالیتهای تعریف شده برای این مجموعه  گفت: پتانسیلهای تخصصی خوبی در اکثر واحدهای سازمان همیاری وجود دارد که شهرداریهای توان ورود به آن را ندارند و باید برای تقویت سازمان و ارائه خدمات به مدیریت شهری در این حوزه ها با قدرت بیشتری ورود پیدا کنیم.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: اکثر بخش های مختلف سازمان قابلیت این را دارند تا با نگاه قوی و برخورداری از چارت سازمانی قدرتمند در مقام یک شخصیت حقوقی مستقل و حتی یک شرکت به ارائه خدمات به حوزه مدیریت شهری و شهرداریها و دیگر بخش ها بپردازند.

سنجری خاطر نشان کرد: امیدواریم با افزایش انگیزه در همه بخش ها و فراهم کردن زمینه ها کار و تلاش مضاعف در کارکنان و مدیران تمامی بخش های مختلف سازمان، شاهد موفقیتهای روز افزون در فعالیتهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز