خبرگزاری کار ایران

آغاز همکاری آستان قدس رضوی با سامانه هیات‌آنلاین / امکان زیارت آنلاین امام رضا (ع) و مشاهده 24 ساعته حرم رضوی از طریق سامانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۷۳

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس از انجام برنامه‌ریزی جهت امکان زیارت آنلاین امام رضا (ع) و مشاهده 24 ساعته حرم رضوی از طریق سامانه هیات ‌آنلاین خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی خیرجو معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس با اشاره به دیدار با اعضای هیات امنای سامانه «هیات‌آنلاین» و آغاز همکاری آستان قدس رضوی با هیات‌آنلاین اظهار داشت: اتفاقات خوبی در هیات‌آنلاین رخ داده و برای امضای تفاهمنامه بلند مدت همکاری با این سامانه اعلام آمادگی کرده‌ایم چرا که هر کاری که برای اهل بیت علیهم السلام انجام گیرد در واقع در راستای اهداف ما در آستان قدس رضوی است.

وی افزود: ظرفیت معرفی حضرت امام رضا علیه السلام بسیار گسترده است. چیزی که ما می بینیم و معرفی می شود نوک آن کوه یخ هم نیست. شاید نقطه ای روی نوک آن کوه است که فعلا بازنمایی می شود. ما حداقل 800 سال محتوای مکتوبِ دیوانی در اینجا داریم که خیلی های‌شان دست نخورده هستند و حتی تاکنون کسی این منابع را استخراج و استفاده نکرده است.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس با بیان اینکه هیات‌ها، حسینیه‌ها و تکیه‌ها همگی برای انتقال پیام اهل بیت علیهم السلام هستند، یادآور شد: باید در این زمینه هر محتوای مرتبطی به هیات‌آنلاین ارجاع داده شود و به مرور این سامانه تبدیل به منبع و مرجع محتوای دینی و مذهبی تبدیل شود.

خیرجو افزود: پیشنهاد برای راه اندازی برنامه 24 ساعته از حرم رضوی علیه السلام بر روی سامانه هیات‌آنلاین نیز منطقی است و بنده راه اندازی آن را پیگیری خواهم کرد.

آغاز همکاری آستان قدس رضوی با سامانه هیات‌آنلاین / امکان زیارت آنلاین امام رضا (ع) و مشاهده 24 ساعته حرم رضوی از طریق سامانه

وی همچنین به ارتباط آستان قدس با هیات‌های خارجی اشاره و تاکید کرد: به نظرم باید برای مخاطب بین‌المللی بخشی راه اندازی کنیم که این موضوع با همکاری ما میسر خواهد بود و در بستر هیات‌آنلاین فضا را برای استفاده زائران و مخاطبان بین المللی فراهم می کنیم.

خیرجو با اشاره به راه اندازی بخشی برای موضوع «سبک‌سازی» گفت: این مسأله به ویژه برای احیای سبک‌های مداحی در حالِ فراموشی مفید است.

احسان جلایر مدیر شبکه امام رضا علیه اسلام نیز در این دیدار با آرزوی موفقیت برای خادمان هیات آنلاین از آمادگی برای راه اندازی شبکه های عربی و اردوی امام رضا( ع) سخن گفت و مقرر شد این شبکه ها از سامانه هیات‌آنلاین برای عموم مخاطبان و علاقمندان با ترافیک رایگان منتشر شود.

گفتنی است؛ سامانه هیات‌آنلاین به آدرس Heyatonline.ir به عنوان مرجع پخش زنده هیئات و مراسم‌های مذهبی فعالیت می‌کند و اپلیکیشن آن با بیش از 42 هزار نصب فعال، محتوای سامانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین ترافیک استفاده از این سامانه برای کاربران رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز