خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناباد خبر داد:

استفاده از ۵٠ ناظر افتخاری برای نظارت بر بازار گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۴۴۴

فرماندار شهرستان گناباد از ۵۰ ناظر افتخاری و استفاده از ظرفیت مدیران اجرایی، معتمدین جهت نظارت بهتر بر بازار شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی گفت: یکی از وظایف هر دولت و حکومت بحث تنظیم بازار و تامین اقلام حیاتی مورد نیاز شهروندان است.

قربانی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۵۶ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت، مرغ و تخم مرغ در شهرستان گناباد توزیع شده است.

وی ادامه داد : با توجه به مشکلات توزیع کالا و افزایش عرضه و تقاضا ، سامانه جامع توزیع کالای اساسی توسط اداره صمت و با همکاری اتحادیه خوار و بار در فروشگاههای منتخب شهرستان راه اندازی شده و کد ملی خانوار، زمان و تاریخ توزیع کالا در سامانه ثبت که این امر باعث می شود افراد در این مقطع زمانی سوء استفاده نکنند.

فرماندار گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار پیشنهاد شد تا از ظرفیت موجود ، مدیران، معاونین، معتمدین و ... به صورت بازرس افتخاری استفاده شود تا در اسرع وقت نارسایی و ناهماهنگی هایی که در شهرستان وجود دارد را مدیریت کنیم.

قربانی افزود: در حال حاضر تعداد ۲۱ نفر ناظر افتخاری در شهرستان انتخاب شده که این تعداد طی چند روز آینده به ۵۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد تا به صورت غیر محسوس کار بازرسی، نظارت و بحث کنترل قیمت ها را در سطح مغازه ها به غیر از بازرسی اداره صمت و تعزیرات بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: ورود ناظران افتخاری مانعی بر چراغهای خاموش افسار گسیخته قیمتها و مدیریت بهتر بازار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز