خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن مطرح کرد:

آسفالت ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی بردسکن در انتظار تخصیص قیر رایگان دولت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۵۹

فرماندار بردسکن گفت: خوشبختانه با مشارکت دهیاران و مردم ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان بردسکن عملیات زیرسازی و جدول گذاری آن آماده و به محض تخصیص قیر رایگان دولت نسبت به آسفالت آن اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در برنامه ده‌گردشی به روستاهای علی آباد، آبنو و کشمر از توابع بخش مرکزی  این شهرستان گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد روستاهای شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در قالب برنامه ده گردشی مورد بازدید و از نزدیک با مردم و دهیاران و شوراهای اسلامی مسایل و مشکلات آنها به صورت چهره به چهره مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تمامی مشکلات مطرح شده از طریق بخشداران بسته‌بندی و در جلسه انسجام مدیریتی شهرستان که هر ۱۵ روز یک بار برگزار می شود مورد بررسی و مواردی که نیاز به پیگیری از مدیران استانی دارد از طریق دستگاه مربوطه اقدام می شود.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه حضور مدیران دستگاههای اجرایی در برنامه های ده گردشی می تواند در تصمیم گیری ها و جذب اعتبارت و توزیع عادلانه آن نقش بسزایی داشته باشد گفت: مدیران دستگاههای اجرایی از هم اکنون باید پروژه های اولویت دار خود را برای اعتبارات سال ۱۴۰۰  آماده و به ادارات کل خود ارجاع دهند. 

وی اظهار کرد: روستاها چرخه تولید و اقتصاد کشور هستند و در واقع روستاها در خط مقدم تولید هستند، چرا که حل مشکلات حاشیه نشینی شهرها در گروه توجه به مشکلات روستاها است، علی رغم اینکه بردسکن در حوزه تولید برخی از محصولات کشاورزی در استان سرآمد است ولی متاسفانه در حوزه ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کار خاصی صورت نگرفته است که می طلبد متولیان امر دراین حوزه نیز ورود پیدا و سرمایه گذارانی را نیز جذب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز