خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توزیع ۳۰۰ سبد غذایی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۶۲

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: ۳۰۰ سبد غذایی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام سعید غیرتمند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن با کمک خیران، قرارگاه جهادی بقیه الله و مساعدت های اداره کل  اوقاف و امورخیریه استان تاکنون توانسته هشتمین مرحله کمک های مومنانه را در شهرستان بردسکن اجرایی کند. 

وی با بیان اینکه این ۳۰۰ سبد شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی، رب و تن ماهی است؛ گفت: ارزش هر سبد ۳۵۰ هزار تومان است که  در مجموع ۱۰۵ میلیون تومان ارزش این تعداد سبد است که ۵۰ درصد آن را خیران و مرکز نیکوکاری ثامن الائمه مسجد جامع و قرارگاه جهادی بقیه الله و مابقی آن توسط اداره کل اوقاف تامین شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ سبد غذایی ازابتدای امسال تاکنون بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا  توسط این اداره و کمک های خیران و قرارگاه جهادی بقیه الله وابسته به هیات علمدار کربلا در شهرستان توزیع شده است گفت: هزینه این تعداد سبد غذایی بالغ بر۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده است نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه نیز همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز