خبرگزاری کار ایران

تا یک ماه دیگر انجام می شود؛

افتتاح کریدور بزرگراه شهید سلیمانی به نقطه صفر مرزی سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۸۶۸

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از افتتاح کریدور بزرگراه شهید سلیمانی به نقطه صفر مرزی در ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، احمد صادقی گلمکانی با اشاره به تکمیل پازل منطقه ویژه با بهره برداری از کریدور بزرگراه شهید سلیمانی گفت: این پروژه که از دوسال قبل به طول ۱۳ کیلومتر عملیات ساختمانی آن آغازشد در فاز نهایی با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی آستان قدس رضوی  در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

او از آماده شدن پل روستای قوش کهنه در چند روز آینده خبر داد وافزود:این پل با ۲۵۰ متر طول یکی از منحصر به فرد ترین پل های کشور از نظر سازه وعرشه در طول این مسیر است که با اتمام آن در چند روز آینده وارد فاز آسفالت می شویم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس اضافه کرد:هم زمان با آسفالت این محور، اجرای عملیات فنس کشی و نصب تجهیزات ایمنی پازل منطقه ویژه به نقطه صفر مرزی کامل و درب منطقه ویژه نقطه ورود به کشور خواهد بود.

گلمکانی با بیان اینکه پس از افتتاح آزاد راه شهید سلیمانی به مرز، هر کامیونی که بار ترانزیت و صادراتی دارد باید وارد منطقه ویژه شود تصریح کرد: پس از افتتاح این پروژه و با توافقی که با اداره کل گمرکات استان داشتیم اداره کل گمرک سرخس در منطقه ویژه مستقر و آماده خدمات دهی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز