خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۶۵۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۶۵

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاتک غافلگیرانه پلیس برای کشف محموله موادمخدر و دستگیری ۴ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این عملیات ضربتی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از استان های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر شهر مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: بررسی های پلیسی نشان می داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد استان خراسان رضوی می شوند و با کسب این سرنخ ها مثلث پلیسی با حضور نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل موادافیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۵۵۸ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.

سردار تقوی گفت: با دستگیری ۳ متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه یافت و پلیس شهرستان تایباد نیز با هماهنگی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شد و خودرو کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر شهر مشهد متوقف کرد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیونت ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شده است، گفت: تحقیقات از قاچاقچیان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این سوداگران مرگ ادامه دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز