خبرگزاری کار ایران

رئیس نظام پزشکی سبزوار خبر داد:

پویش "همراهی تا رهایی" در سبزوار راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۵۴

رئیس سازمان نظام پزشکی سبزوار گفت: پویش مردمی "همراهی تا رهایی" به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محمد شوریده یزدی در این خصوص افزود: برخی فعالان حوزه‌های سلامت، فرهنگ، هنر و ورزش سازمانهای مردم نهاد سبزوار با اهداف خیرخواهانه و انسان دوستانه پویش "همراهی تا رهایی" را با شعار پیش به سوی زندگی بدون کرونا ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود فعالیت‌های انجام شده در زمینه پیشگیری و درمان ویروس کرونا همچنان شاهد شیوع و آسیب‌های جبران ناپذیر این ویروس هستیم لذا از طریق این پویش با استفاده ار الگوی جدید در جهت حفظ و توسعه سلامت و پیشگیری از آن تلاش می شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی سبزوار گفت: در پویش مردمی "همراهی تا رهایی" با همکاری سمن‌ها، مساجد، هیات‌های مذهبی و توان مردم محتوای آموزشی در زمینه سلامت فرهنگی و اجتماعی تولید و منتشر می شود.

وی افزود: همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق این پویش وسایل حفاظت فردی و نیازهای تجهیزاتی بیمارستانی و مراکز درمانی بیماران کرونایی، کمک به معیشت خانواده‌ها و گروه‌های در معرض خطر تامین می شود.

شوریده یزدی ادامه داد: پویش مردمی "همراهی تا رهایی" سبزوار از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند به مدت سه ماه فعال است تا با همراهی مردم جلوگیری از موج چهارم شیوع کرونا محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز