خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مدیران دستگاه های اجرایی آمار دقیقی از وضعیت صنایع ندارند/بهره برداری ما از معادن کاملا حداقلی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۲۳

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از دلایل رشد منفی معادن، کمبود دستگاه ها و تجهیزات برای بهره برداری از معدن بوده که با توجه به تحریم های مختلف مشکل ساز شده است.

احسان خانه آباد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد با اشاره به اینکه بازتاب فعالیت های بسیج مهندسین صنعت در رسانه ها کم است گفت: بسیج در این عرصه صداقت دارد و مردم نیز پیگیر رسانه ها هستند، زمانی که بازتاب زیاد باشد مردم نیز کمک و همکاری بیشتری می کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه صنعت این است که متاسفانه مدیران دستگاه های اجرایی و دست اندرکار، آمار دقیقی از وضعیت صنایع، نیروی کار و مباحث اشتغال ندارند.

خانه آباد با اشاره به این موضوع که متاسفانه بهره برداری ما از معادن کاملا حداقلی است، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد منفی معادن، کمبود دستگاه ها و تجهیزات برای بهره برداری از معدن بوده که با توجه به تحریم های مختلف مشکل ساز شده است.

او گفت: شاخه هایی که در صنعت می خواهند رشد کنند باید با توجه به توانمندی و ظرفیتی که دارند رشد داشته باشند، زیرا در صنعت رشد بدون توانمندی عدم کارایی لازم را در پی دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه در بسیج کار میدانی انجام می دهیم، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف و برنامه های ما، اتصال بخش صنعت به بازارهای داخلی و خارجی است و سعی داریم با انجام این کار شبکه توزیع صنعت را گسترده تر کنیم، همچنین هم افزایی بین واحدهای تولیدی و رساندن مواداولیه به صنایع هم از دیگر تلاش های بسیج مهندسین صنایع است.

خانه آباد در پایان گفت: خوشبختانه بسیج مهندسین صنعت استان با دستگاه های اجرایی مانند استانداری، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری خوبی داشته، ضمن اینکه در حوزه صنعت، استارت اتاق وضعیت صنعت را نیز زده ایم که می تواند کمک شایانی به صنایع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز