خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

آغاز معاینات ادواری رایگان کارگران شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۱۵

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از شروع مراحل معاینات ادواری سالانه بیش از ۸۲۰۰ نفر از پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر یکی از رایج‌ترین انواع معاینات شغلی، معاینات دوره ای و سالانه است که در راستای پیشگیری و شناسایی اولیه و زودهنگام شاغلین مشکوک به بیماری های ناشی از کار صورت می گیرد و با توجه به فعالیت شبانه‌روزی و بسیار خاص پاکبانان خدمات شهری و نیروهای کارگری فضای سبز در سطح شهر مشهد، این معاینات به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: در این طرح که با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد صورت می‌گیرد، فرآیند انجام معاینات ادواری شامل پذیرش، تشکیل پرونده، آزمایش کامل خون، تست های عملکردی کبدی، تست هپاتیت، نوار قلب، سنجش بینایی و... برای هشت هزار و ۲۵۰ نفر از پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر مشهد به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود تا وضعیت سلامت این عزیزان مورد سنجش قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: انجام این آزمایشات، گام موثری در راستای غربالگری بیماری های ناشی از کار و حفظ و صیانت از نیروهای کارگری است.

وی گفت: با توجه به برنامه زمان بندی هماهنگ شده با مرکز پزشکی شهرداری و با توجه به الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا مقرر شده است، نیروهای کارگری شاغل در هر منطقه به صورت روزانه و با تعدادی مشخص، در مراکز پزشکی شهرداری حضور پیدا کرده و مورد سنجش سلامت قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز