خبرگزاری کار ایران

رحیمی مطرح کرد:

جانمایی مشخصات مراکز درمانی کرونا در نقشه مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۹۶

مسئول کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشخصات مراکز تشخیص و درمان کرونا بر روی نقشه مشهد جانمایی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا رحیمی مسئول کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفت: باتوجه به مراجعه اکثر بیماران کرونایی به مراکز اصلی درمان کرونا و اورژانس‌های بیمارستانی مشخصات مراکز تشخیص و درمان کرونا بر روی نقشه مشهد جانمایی شد.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به موقع به بیماران کرونایی، ۱۴۰ مرکز و درمانگاه برای ارائه خدمت در سطح یک در نظر گرفته شده که علاوه بر این، ۲۰ مرکز پیشرفته در سطح دو نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی آماده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در این نقشه، نزدیک ترین مرکز تشخیص و درمان کرونا به محل سکونت شهروندان در نظر گرفته شده است تا از مراجعه متراکم آنها به اورژانس‌های بیمارستانی و یا مراکز اصلی و شناخته شده سطح شهر پرهیز کنند چرا که ازدحام در این مراکز، باعث افزایش احتمال انتقال بیماری می‌شود.

وی اظهار کرد: در یک اقدام مشترک با شهردار و مسئولان فاوای مشهد، آدرس و مشخصات این مراکز در نقشه رسمی شهر مشهد به نشانی اینجا جانمایی شده است.

رحیمی بیان کرد: این نقشه هوشمند از طریق مرورگر اینترنتی در رایانه و تلفن همراه و همچنین نرم افزار نقشه همراه مشهد قابل دسترسی است و کاربر می‌تواند به سادگی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی محل سکونت مراجعه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز