خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بردسکن خبر داد:

دستگیری سارقان میلیاردی پسته در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت‌: سارقان میلیاردی پسته در بردسکن دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ محمود مختاری در این خصوص افزود: در پی اعلام سرقت یک تن پسته از خانه های مسکونی در شهر بردسکن، مأموران پلیس آگاهی به محل سرقت عزیمت و ضمن بررسی موضوع تحقیقات خود را در راستای کشف و شناسایی و دستگیری عاملان سرقت آغاز کردند.

وی افزود بررسی های اولیه حاکی از شکسته شدن شیشه پارکینگ خانه مسکونی و باز شدن درب توسط سارقان و به سرقت رفتن نیمی از بسته‌های موجود در محل حکایت می‌کرد.

سرهنگ مختاری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به جوانی که با صاحبخانه در ارتباط بوده و به مکان مورد نظر رفت و آمد داشته مظنون و این فرد را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفای او یک تن پسته سرقتی را کشف کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه پس از مواجهه با شواهد موجود، به سرقت و صحنه سازی حرفه‌ای به منظور گمراه کردن مسیر تحقیقات پرونده با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد که بلافاصله هم دست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به کشف یک تن پسته سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه وانت پیکان که در ارتکاب سرقت توسط متهمان به کارگیری شده بود تصریح کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز