خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی جوین خبر داد:

اختصاص ۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات کشاورز کارت در شهرستان جوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۱۶

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین در استان خراسان رضوی از اختصاص ۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات کشاورز کارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از سبزوار، علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به اینکه کشاورز کارت اتفاق خوبی برای کشاورزان ما در جهت تامین نهاده های کشاورزی تدارک دیده شده است، افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد (حداکثر ۱۰ هکتار و هر هکتار ۲ میلیون تومان) به افرادی مساعدت می شود تا در تامین کود و سم از طریق کارگزاری های مورد تایید شرکت خدمات حمایتی و محصولات اساسی مانند گندم آبی و دیم، جو آبی، چغندر پائیزه و کلزا دچار مشکلاتی نشوند .

وی افزود: کشاورز کارت منبع مالی مناسبی برای کشاورزان خواهد بود تا بتوانند بدون  دغدغه نهاده‌های مورد نیاز خود را تهیه و پس از فروش محصول خود با بانک کشاورزی تسویه کنند.

قارزی با بیان اینکه طی جلسه ای مشترک با رئیس بانک کشاورزی شهرستان و معاون فرماندار شهرستان، هماهنگی معرفی افراد متقاضی جهت دریافت این تسهیلات انجام شده است افزود: کشاورزان ذینفع ظرف هفته آینده با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت شهرستان  تقاضای خود را اعلام و بلافاصله به شعبه بانک کشاورزی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز