خبرگزاری کار ایران

درخشش بانوان کارآفرین استان در انتخابات مردمی بانوان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۸۷

بانوان کارآفرین استان خراسان جنوبی در دومین دوره از انتخابات مردمی زنان کارآفرین برتر ایران رتبه های سوم و چهارم را کسب کردند.

به گزارش ایلنا از بیرجند ، نفیسه نخعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان مطلب فوق گفت : در دور دوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران که توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام گرفت، آمنه سیاری مدیر عامل شرکت تعاونی الغدیر و مریم همت پور مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی زنان الزهرای شهر مود رتبه های سوم و چهارم را کسب کردند.

 شرکت تعاونی الغدیر  از شرکت های تعاونی فعال و موفق در حوزه خدمات توسعه روستایی است  که حضور در بیش از ۴۰ نمایشگاه استانی و کشوری، اخذ عنوان کارآفرین نمونه استانی و کشوری، اخذ تأییدیه و تقدیرنامه ازسازمان ملل متحد UNDP ، عنوان کارآفرین برترکشوری در حوزه محیط زیست و عنوان کارگر و تلاشگر برتر نمونه شهرستان در سال های ۹۴- ۹۵ – ۹۶ و …. را در کارنامه خود دارد.

شرکت تعاونی روستایی زنان الزهرای مود نیز در زمینه های کارآفرینی شیرینی پزی ، فرآوری گیاهان دارویی و تولید عرقیات گیاهی و … فعالیت و کسب عنوان کارآفرین برتر ملی در سال ۸۸ ، نفر برتر جشنواره کارآفرینان استانی در سال ۸۷   و... از مهم‌ترین افتخارات این شرکت است.

 در دوره قبل انتخابات مذکور نیز فاطمه ذاکریان مدیرعامل شرکت تعاونی زنان روستای خراشاد به عنوان کارآفرین نمونه کشور انتخاب شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر