خبرگزاری کار ایران

در شهریور ماه انجام می‌شود؛

تجلیل از بازنشستگان ، ازکار افتادگان و بازماندگان نمونه تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۴۷

بازنشستگان ، ازکار افتادگان و بازماندگان نمونه تأمین اجتماعی تجلیل می شوند.

به گزارش ایلنا، مجید درویشی مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان این خبر افزود : بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در طی سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند .

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان افزود: درحال حاضر بیش از 17 هزار و 437 نفر بازنشسته و مستمری بگیر در استان هستند که از این رو سازمان تأمین اجتماعی برای هفدهمین سال  طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان ،همسران بازمانده و ازکار افتادگان کلی نمونه سازمان تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار داده و در  روز خانواده و تکریم بازنشستگان  از برگزیدگان این طرح تجلیل به عمل می آید.

مجید درویشی سابقه پرداخت حق بیمه ،موفقیت تحصیلی دانشگاهی همسر بازمانده پس از برقراری مستمری ، تحصیلات دانشگاهی فرزندان تحت تکفل بازمانده پس از فوت بیمه شده ، موفقیت فرزندان در رقابت های فرهنگی ،علمی و ورزشی ، داشتن آثار فرهنگی ، علمی و هنری ویا انجام پژوهش های علمی و کاربردی ، خلق آثار فرهنگی ،علمی و هنری توسط فرزندان با ارائه مدارک معتبر ، پیشرفت های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی ، موفقیت در رقابتهای علمی ، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته ، کار آفرینی وایجاد اشتغال دردوران از کار افتادگی  را از شرایط و معیارهای انتخاب برشمرد.

وی همچنین گفت :متقاضیان تا 26 تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی و یا کانونهای بازنشستگی نسبت به دریافت  وتکمیل فرم مربوطه اقدام کنند .

درویشی در پایان گفت : کمیته استانی پس از دریافت و بررسی مدارک متقاضیان  نسبت به انتخاب بازنشسته ، از کارافتاده و بازمانده نمونه اقدام خواهد کرد  و در مراسمی که به همین مناسبت درشهریورماه برگزار خواهد شد از آنان تجلیل به عمل  خواهد آورد  .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز