خبرگزاری کار ایران

در ابتدای ماه جاری رخ داد:

بیکاری ۶۰۰ کارگر ساختمانی در طبس با اتمام مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۶

چکیده: این کارگران که در زمان اشتغال خود از حداقلهای معیشتی برخوردار بودند هم اکنون با اتمام پروژه‌های مسکن مهر منبع درآمدشان را نیز از دست داده‌اند.

دبیر خانه کارگر شهرستان طبس از بیکاری بیش از ۶۰۰ کارگر ساختمانی از ابتدای ماه جاری به دلیل اتمام پروژه‌های مسکن مهر خبر داد.

«غلام رضا محمدی» در این باره به ایلنا گفت: بیش از ۶۰۰ کارگر ساختمانی در که پروژه هزار و ۳۰۰ واحدی مسکن مهر در شهر طبس مشغول بکار بودند، پس از اتمام این واحد‌ها بیکار شدند.

او با بیان اینکه ساخت مسکن یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در تولید شغل است، افزود: این کارگران که در زمان اشتغال خود از حداقلهای معیشتی برخوردار بودند هم اکنون با اتمام پروژه‌های مسکن مهر منبع درآمدشان را نیز از دست داده‌اند.

این فعال کارگری در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان طبس، ۲۴۸ واحد مربوط به بخش تعاونی‌های مسکن کارگری است که تا کنون ۲۰۰ خانوار از پرداخت مابقی هزینه‌ها اظهار ناتوانی کرده‌اند.

او با بیان اینکه هم اکنون این کارگران کم در آمد در واحدهای خود ساکن شده‌اند اظهار داشت: نگرانی آنان این است که مبادا با ناتوانی در پرداخت مابقی آورده خود، آپارتمانی را که هم اکنون مالک آن شده اند را از دست بدهند.

محمدی اضافه کرد: میزان آورده این کارگران از سه میلیون تا ۷ میلیون است که باید مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون دیگر با توجه به میزان پرداختی خود واریز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز