خبرگزاری کار ایران

مسمومیت سه تن از کارگران فاز 3 پتروشیمی پردیس

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۲۹۸

بامداد امروز سه تن از کارگران شرکت های پیمانکاری فاز 3 پتروشیمی پردیس به دلیل آنچه که «مسمومیت ناشی از استنشاق بخارات گاز آمونیاک» گفته شد، به بیمارستان منتقل شدند

به گفته منابع کارگری ایلنا از عسلویه، بامداد امروز  سه تن از کارگران شرکت های پیمانکاری فاز 3 پتروشیمی پردیس به دلیل آنچه که «مسمومیت ناشی از استنشاق بخارات گاز آمونیاک» گفته شد، به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت پردیس در همین باره اظهار داشت: بامداد امروز سه تن از کارگران فاز 3 پتروشیمی پردیس بوی گاز آمونیاک احساس کردند که یک نفر از آنان به بیمارستان پتروشیمی پردیس منتقل شد و دو تن دیگر به بیمارستان منطقه ویژه منتقل و مورد مداوای سرپائی قرار گرفتند.

مهروند در ادامه گفت: مسئولانHSE  و آتش نشانی پتروشیمی با حضور در محل وضعیت را بررسی کرده اما این موضوع را تأئید نکردند.

وی افزود: دو  تن از این کارگران پس از مرخص شدن از بیمارستان به محل کار خود رفته و مشغول به کار شدند و دیگری برای استراحت به محل اسکان خود رفت.

به گفته این مقام مسئول، روزانه حدود 1000 کارگر در این مجتمع مشغول کار هستند، این کارگران به دلیل حساس بودن فیزیولوژی بدنشان دچار این آسیب شدند.

در 17 امرداد سال 90 پتروشیمی پردیس به دلیل افزایش فشار و دفرم شدن بخش کوچکی از جداره بیرونی مخزن A آمونیاک دچار نشتی شد که تلفات جانی در بر نداشت.

مجتمع پتروشیمی پردیس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده آمو نیاک و اوره در جهان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی دربخش عسلویه استان بوشهر واقع است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز