خبرگزاری کار ایران

طی ده ماه نخست سال جاری؛

تلفات حوادثکار در سمنان بیش از ۶۱ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۴۰

«در این مدت ۲۹۶ مصدوم حوادثکار به ادارات پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده‌اند و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳.۱ درصد کاهش یافته است.»

تعداد فوت شدگان ناشی ازحوادثکار در ده ماه سال ۱۳۹۳ در استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱/۵ درصد افزایش یافته است.

«ابراهیم شاطری» مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان ضمن اعلام این خبر، گزارش داد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۱ نفر در استان سمنان بر اثر حوادثناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۱/۵ درصد افزایش یافته است.

او درباره مصدومان حوادثکار در این استان گزارش داد: در این مدت ۲۹۶ مصدوم حوادثکار به ادارات پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده‌اند و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳.۱ درصد کاهش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان همچنین اعلام کرده است: در استان سمنان سقوط از بلندی با ۴۸ درصد و اصابت جسم سخت با ۲۸ درصد بیشترین علت مرگ در حوادثکار را به خود اختصاص می‌دهد.

شاطری با اشاره به اینکه تمامی تلفات حوادثکار سالجاری در استان سمنان مربوط به مردان می‌شود، گفت: در مدت مشابه سال قبل ۱۲ مرد و ۱ زن در حوادثکار جان خود را از دست دادند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان همچنین گفت: در حوادثکار ده ماهه امسال بیشترین آمار تلفات مربوط به شهرستان سمنان با ۹ مورد فوتی است که در مدت مشابه سال قبل، شهرستان‌های سمنان و شاهرود هرکدام با ۶ مورد فوتی بالا‌ترین آمار را داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز