خبرگزاری کار ایران

مصدومیت کارگر تولیدی تشک و تخت خواب در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۶۸

«آتش‌نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و یک کارگر ۳۵ ساله ایرانی هم در وضعیت خطرناک در میان شعله‌های آتش‌ محبوس شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.»

شامگاه گذشته وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید تشک و تخت خواب در جنوب تهران باعثمصدومیت یک کارگر شد.

به گزارش ایلنا، در ساعت ۱۹ و ۳۷ دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان محله مرتضی گرد با سامانه آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه آتش‌نشانان عازم محل حریق در بزرگراه آزادگان محله مرتضی گرد شدند.

بنا بر این گزارش، محل حریق طبقه سوم یک ساختمان ۴ طبقه بود که بدون توجه به نکات ایمنی یک واحد ۲۰۰ متری مسکونی به کارگاه تولید تشک و تخت خواب تبدیل شده و این مکان مملو از مواد قابل اشتعال بود بطوری که آتش هر لحظه در حال سرایت به طبقه چهارم بود و دود غلیظی نیز متصاعد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره این حادثه گفته است: آتش‌نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و یک کارگر ۳۵ ساله ایرانی هم در وضعیت خطرناک در میان شعله‌های آتش‌ محبوس شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از اقدامات اولیه به مراکز درمانی اعزام شد.

به گفته این مقام مسئول در آتش‌نشانی علت این آتش‌سوزی توسط کار‌شناسان آتش‌نشانی در دست بررسی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز