خبرگزاری کار ایران

وقوع ۷۳۷ حادثه کار در آذربایجان شرقی طی نیمه نخست سال

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۵۸

«روابط عمومی پزشکی قانونی استان آذربایجان‌ شرقی، تعداد افراد کشته شده در نیمه نخست سال جاری را ۲۴ مورد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸/۵ ‌درصد کاهش را نشان می‌دهد.»

در نیمه نخست سال جاری ۷۳۷ مورد فوت و مصدومیت ناشی از کار به مرکز پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی ارجاع شده است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی پزشکی قانونی استان آذربایجان‌ شرقی، تعداد افراد کشته شده در نیمه نخست سال جاری را ۲۴ مورد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸/۵ ‌درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین این گزارش حاکی است، در همین مدت تعداد مصدومین ناشی از حوادثکار ۷۱۳ نفر بودند که از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۷۰۰ نفر مرد بودند.

دراین گزارش آمده است: تعداد کل متوفیات ناشی از حوادثکاری در سال گذشته ۸۲ نفر و تعداد کل مصدومین ناشی از حوادثکاری مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی برابر با یک هزار و ۳۸۸ مورد بوده است‌.

پزشکی قانونی آذربایجان شرقی همچنین در این گزارش یاد اور شده است: در سال ۱۳۹۲ استان آذربایجان شرقی از نظر فراوانی تعداد متوفیات حوادثکاری در رده ششم کشوری بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس و البرز قرار دارد. ولی به ازای صدهزار نفر جمعیت میانگین کشوری ۶/۲ نفر است که این آمار برای استان ۲/۲ نفر بوده که در رده شانزدهم کشوری قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز