خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان پاکدشت خبر داد:

ریزش ساختمانی در پاکدشت باعثکشته و زخمی شدن ۸ کارگر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۲

چکیده: روز گذشته بر اثر ریزش آوار ساختمانی در حال ساخت در پاکدشت، ۵ کارگر کشته و سه کارگر دیگر با شدت جراحات به بیمارستان «زعیم» منتقل شدند.

دبیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان پاکدشت از کشته شدن و زخمی شدن ۸ کارگر ساختمانی در این شهرستان خبر داد.
«محمد رضا سلطانی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: روز گذشته بر اثر ریزش آوار ساختمانی در حال ساخت در پاکدشت، ۵ کارگر کشته و سه کارگر دیگر با شدت جراحات به بیمارستان «زعیم» منتقل شدند.
او افزود: این حادثه عصر روز گذشته(جمعه) زمانی رخ داد که هشت کارگر ساختمانی که دریک ساختمان در حال ساخت، مشغول کار بودند بر اثر تخریب ناگهانی این ساختمان در زیر انبوهی از خاک مدفون می‌شوند.

وی گفت: در جریان این حادثه چهار کارگر در دم کشته می‌شوند و یکی دیگر از کارگران نیز در حین اعزام به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
این فعال کارگری با انتقاد از اینکه هیچ گونه نظارتی بر ساخت وسازهای ساختمانی این شهرستان وجودندارد گفت: اخیرا شهرداری شهرستان پاکدشت، بدون توجه به شرایط قانونی برای واحد‌های مسکونی قدیمی مجوز گسترش زیربنا ار طریق افزایش طبقات موجود را صادر می‌کند.

او گفت: ساختمان مذکور نمونه یک ساختمان های قدیمی است که شهرداری پاکدشت با صدور پروانه ساخت برای این ساختمان باعثکشته وزخمی شدن ۸ کارگر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز