خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

دستگیری ۲۴ باند سرقت در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۶۹

بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از افرادی که دستگیر شده‌اند، مجرمان سابقه‌دار هستند / برخی از آنها در خارج از کشور نیز سرقت‌هایی را انجام داده‌اند که از طریق اینترپل جرائم آنها پیگیری خواهد شد.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: ۱۰۱ نفر در قالب ۲۴ باند که در ۱۰ شبکه سرقت فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی نیا در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در تشریح این موضوع افزود: این افراد در جرائمی چون سرقت منزل، زور گیری، خفت گیری، اقدام به جرم می‌کردند و تعداد زیادی از آنها سابقه‌دار هستند.

وی با اشاره به اینکه رنج سنی این افراد ۲۰ تا ۳۰ سال است، گفت: برخی از آنها در خارج از کشور نیز سرقت‌هایی را انجام داده‌اند که از طریق اینترپل جرائم آنها پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما به عنوان پلیس اقدامات خود را انجام داده و مجرمان را دستگیر می‌کنیم و بیشتر تمرکز ما نیز بر جرائمی چون سرقت، کیف‌قاپی و زورگیری معطوف شده است، چرا که امنیت اجتماعی را خدشه دار می‌کند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه برخی از این افراد جرائمی چون کیف‌قاپی داشته‌اند و بعد به سرقت منزل روی آورده‌اند، گفت: بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از افرادی که دستگیر شده‌اند، مجرمان سابقه‌دار هستند.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: بار‌ها اتفاق افتاده که مجرمی دستگیر شده و در زمانی که به مرخصی آمده، مجددا اقدام به سرقت کرده است.

وی درباره اقدامات پلیس در روزهای پایانی سال گفت: طرح‌هایی در مبارزه با سارقین بخصوص سارقین منزل از سوی پلیس در حال اجراست، با دادستانی تهران نیز در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده است، تا این افراد آزاد نشوند و قول‌هایی نیز در این باره به ما داده شده است.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: در ارتباط با دستگیری‌های اخیر نیز این اقدامات انجام شده و سارقین آزاد نشده‌اند.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: ما قول می‌دهیم؛ امسال هم مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز در محلات استقرار داشته باشیم.

وی درباره آزاد شدن برخی از مجرمین در زمانی کوتاهی بعد از دستگیری گفت: این موضوع باید از سوی قوه قضاییه پیگیری شود، ما افرادی که دستگیر می‌کنیم با ادله و مدارک کافی به قوه قضاییه ارجاع می‌دهیم، بسیاری از این مجرمان نیز شاکی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز