خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران ۱۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۸۱

برابر آخرین اخبار دریافتی بارش برف در مسیرهای پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی، دامن - الیگودرز، گردنه قروقچی و گلپایگان در استان اصفهان، گردنه آوج و الموت در استان قزوین ادامه دارد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در ۱۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر آخرین اخبار دریافتی بارش برف در مسیرهای پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی، دامن - الیگودرز، گردنه قروقچی و گلپایگان در استان اصفهان، گردنه آوج و الموت در استان قزوین ادامه دارد.

همچنین وضعیت جوی در استان البرز در محور کرج - چالوس، در استان سمنان در محورهای شهمیرزاد به کیاسر، سمنان به فیروزکوه و سمنان به دامغان و در استان فارس در محور خرم بید در گردنه کولی کش بارش برف گزارش شده است.

علاوه بر این موارد بارش برف در معابر استان‌های کردستان، مازندران در محور هراز محدوده امام‌زاده هاشم و لاریجان ولی آباد و در استان همدان در گردنه آوج ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های مستقر در راه‌ها و جاده‌های کشور، بارش باران در استانهای قزوین، البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گیلان، مازندران، یزد در محور هرات - مروست و خوزستان بارش باران گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز