خبرگزاری کار ایران

پوشش هوایی راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۶۸

همزمان در تهران در شهرستان‌های مشهد، بیرجند، کرمان، زاهدان، ارومیه و شاهرود نیز بالگردهای ما، تصویربرداری و گشت‌های امنیتی را برعهده دارند.

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از اختصاص هفت فروند بالگرد به منظور تصویربرداری، کنترل امنیتی و ترافیکی معبر‌ها و مسیرهای راهپیمایی در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدولی بیرانوند» گفت: هرساله در دهه مبارکه فجر هواپیمایی ناجا یکی از یگان‌های فعال و پرتحرک در راستای تصویربرداری، کنترل امنیتی و ترافیکی معبر‌ها و مسیرهای راهپیمایی به خصوص در کلان شهر تهران است.

وی افزود: یک فروند بالگرد برای تصویربرداری از مسیرهای راهپیمایی توسط صدا وسیما، یک فروند برای گل باران مسیر حرکت راهپیمایان از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، یک فروند بمنظور اورژانس هوایی، یک فروند برای انجام عملیات چتر ریزی، یک فروند در اختیار مسوولان راهور ناجا، یک فروند در اختیار هیات رییسه ناجا و همچنین یک فروند در مرکز شهید آریافر، آماده انجام پروازهای فوری و اضطراری برای اطفای حریق به کارگیری شده است.

سردار بیرانوند یادآور شد: امسال گلباران و تصویربرداری مسیر راهپیمایی شهرستان ورامین نیز به این فرماندهی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: همزمان در تهران در شهرستان‌های مشهد، بیرجند، کرمان، زاهدان، ارومیه و شاهرود نیز بالگردهای ما، تصویربرداری و گشت‌های امنیتی را برعهده دارند.

این مقام انتظامی، در خصوص کنترل ترافیک گفت: تمامی مبادی ورودی شهر تهران و داخل شهر نیز توسط بالگردهای ما رصد شده تا در صورت وجود گره‌های ترافیکی، مسوولان راهور ناجا و فاتب نسبت به حل آن اقدام کنند.

به گفته بیرانوند، این بالگرد‌ها، مجهز به دوربین آنلاین است که همزمان مسوولان ناجا می‌توانند در اتاق کار خود وضعیت ترافیکی شهر را مشاهده و دستورات لازم را صادر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز