خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۹۰

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۲۴ بهمن ماه از محور کندوان(کرج - چالوس) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان از ظهر فردا سه شنبه ۲۱ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت: به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه و تعطیلات آخر هفته، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۲۴ بهمن ماه از محور کندوان(کرج - چالوس) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور «کرج – چالوس» کماکان ممنوع می‌باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲ بامداد‌‌ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز خبر داد و افزود: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه این هفته از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محمد‌نژاد گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا یک بامداد روز جمعه ۲۴ بهمن ماه از رودهن(محدوده مشاء) به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا یک بامداد از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۶ تا ۲۴ روز چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ریزش کوه در محل واز تنگه شهرستان نور هفته گذشته که باعثمسدود شدن محور فرعی «چمستان به واز سفلی و علیا» شد، افزود: محور فوق کماکان مسدود است.

وی گفت: پیمانکاران در حال انجام عملیات بازگشایی بصورت موقت در فواصل زمانی برای امورات محلی و اورژانسی مردم بصورت مقطعی از یک لاین هستند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین ۲۱۸۲۹۳۴ بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز