خبرگزاری کار ایران

آزادی ۶۲۴ زندانی غیرعمد در ۱۰ ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۹۳

در ده ماهه امسال ۶۲۴ زندانی که ۱۵۵ نفر زندانی دیه و ۴۶۹ زندانی محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری بوده‌اند، با مساعدت ستاد دیه شعبه استان تهران از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران از آزادی ۶۲۴ زندانی غیرعمد در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ستاد دیه، «مصطفی محمدی» در این باره افزود: در ده ماهه امسال ۶۲۴ زندانی که ۱۵۵ نفر زندانی دیه و ۴۶۹ زندانی محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری بوده‌اند، با مساعدت ستاد دیه شعبه استان تهران از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران نقش شکات را در کاهش آمار زندانیان جرایم غیرعمد تاثیرگذار دانست و گفت: در این مدت ده ماهه، شکات ۱۵۳ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال از سهم خود گذشت کرده‌اند.

به گفته وی، محکومان مالی غیرکلاهبرداری بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران را تشکیل می‌دهند.

محمدی اظهار داشت: صندوق مستقل تامین خسارت‌های بدنی بیمه نیز از ابتدای امسال زمینه آزادی ۵۶ زندانی تصادفات غیرعمد را از زندان فراهم کرده است.

مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان تهران با اعلام برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در باغ موزه قصر، گفت: این جشن با کمک سازمان میراثفرهنگی و باغ موزه در ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

محمدی از خیران خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت برای آزادی زندانیان نیازمند واریز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز