خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

۸۰ درصد سرقت‌های خرد در ۱۴ استان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۶۲

قرارگاه مبارزه با سرقت باعثشد؛ رشد ۲۲درصدی سرقت متوقف و به منفی یک الی منفی چهار درصد برسد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد فرهنگ و توسعه نخواهد بود، تاکید کرد: امنیت و توسعه در کنار هم می‌تواند باعثرشد، تعالی و شکوفایی یک کشور، استان و هر مجموعه‌ای باشد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری با اشاره بر اینکه به برکت خون شهدا کشور مایک کشور امن و خوبی است، بیان داشت: در این دیار که مردم ولایت مدار و متدین و کوشا هستند وظیفه نیروی انتظامی این است که نظم و امنیت را هر روز نسبت به روز گذشته بیشتر کند.

وی در ادامه بر ضرورت ارزش گذاری به ایثار و فداکاری فجر آفرینان انقلاب تاکید کرد و گفت: حضرت امام «خمینی»(ره) با پشتیبانی ملت بزرگ ایران چنان حماسه و انقلابی خلق کرد که با گذشت سی و شش سال از عمر آن همچنان با اقتدار و صلابت پابرجاست.

اشتری رمز موفقیت مردم در پیروزی انقلاب و شکست استکبار را امامت و ولایت خواند و افزود: تا زمانی که مردم حول محور ولی فقیه باشند و قدر این نعمت را بدانند، هیچ گزندی بر نظام اسلامی وارد نمی‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بیان داشت؛ انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین پدیده قرن حاضر الگوی آزادگان جهان است وثمره اعجاز انقلاب اسلامی نهضت بیداری اسلامی است که در جای جای کره خاکی شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد سرقت‌های خرد در ۱۴ استان انجام می‌شود که قرارگاه مبارزه با سرقت باعثشد رشد ۲۲درصدی سرقت متوقف و به منفی یک الی منفی چهار درصد برسد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری خاطر نشان کرد: البته سرقت خرد عواملی دارد که زمینه ساز سرقت می‌شود. مشکلات اقتصادی و اعتیاد یکی از عوامل سرقت‌های خرد می‌باشد که همه باید کمک کنند تا زمینه سرقت‌های خرد کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز