خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ قاچاقچی با ۱۰۰ کیلو تریاک در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۲۱

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند محل اختفای مته‌مان را در محدوده بلوار مرزداران و گیشا شناسایی کنند.

پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت طی عملیات ضربتی دو سوداگر مواد افیونی را با ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در محدوده غبر تهران دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد بخشنده در تشریح خبر فوق، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از طریق منابع اطلاعاتی دریافتند دو سوداگر حرفه‌ای مواد افیونی در محدوده غرب تهران ضمن توزیع گسترده مواد مخدر، به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از جنوب کشور به تهران منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند محل اختفای مته‌مان را در محدوده بلوار مرزداران و گیشا شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس پس از اخذ مجوز قضایی، در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از محاصره مخفیگاه‌های هر دو متهم، آن‌ها را دستگیر کردند؛ در این عملیات ۹۹ کیلو و ۵۴۷ گرم تریاک، ۶حقه وافور و ۷۰۰ گرم شیره تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مته‌مان در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر در محدوده‌های مذکور اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز