خبرگزاری کار ایران

در جاده قدیم کرج رخ داد؛

مرگ نگهبان شرکت رنگ سازی زیر چرخ های کامیون

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۵۳

یک دستگاه خودرو کامیون بنز اکتور سفیدرنگ که به صورت دنده عقب در حال حرکت بود با یک نفر عابر پیاده برخورد که متاسفانه عابر بخت برگشته در زیر چرخ های کامیون به شدت مجروح و به طرز دلخراشی فوت شد.

نگهبان یکی از شرکت های رنگ سازی در جاده قدیم کرج پس از اتمام شیفت نگهبانی خود در حال مراجعه به منزل بود که با بی احتیاطی راننده خودرو زیر چرخ های کامیبون رفت و به طرز دلخراشی فوت کرد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۸ صبح یکم بهمن ماه سال جاری بنا به اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۵قدیم کرج، مسیر شرق به غرب بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۵۴چیتگر به همراه ماموران پلیس راهور پایتخت و عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که یک دستگاه خودرو کامیون بنز اکتور سفیدرنگ که به صورت دنده عقب در حال حرکت بود با یک نفر عابر پیاده برخورد که متاسفانه عابر بخت برگشته در زیر چرخ های کامیون به شدت مجروح و به طرز دلخراشی فوت شد.

در بررسی های پلیسی مشخص شد نصیر از نگهبانان یکی از شرکت های رنگ سازی در جاده قدیم کرج است که پس از اتمام شیفت نگهبانی در حال مراجعه به منزل بوده که با بی احتیاطی راننده خودرو فوت شده است.

بنا به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضایی منعکس و بنا به دستور وی جسد متوفی پس از ترسیم کروکی صحنه تصادف به پزشکی قانونی استان تهران منتقل شد.

در این رابطه در کلانتری ۱۵۴چیتگر پرونده تشکیل و کامیون به پارکینگ منتقل و راننده متخلف نیز جهت تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز