خبرگزاری کار ایران

۷۸۱ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۸۲

ماموران در پاکسازی منطقه موفق به کشف ۷۸۱ و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴۰۵ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش، ۱۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین، ۷۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین، ۶۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۳۸ کیلوگرم کراک و سه کیلوگرم سوخته تریاک شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ۷۸۱ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در مرزهای سراوان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم پاسدار ' رهام بخش حبیبی ' افزود: مرزداران استان مستقر در هنگ مرزی سراوان از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به داخل کشور مطلع شدند و تمام محورهای احتمالی تردد آنان در پوشش کامل نیروهای عملیاتی مرزبانی قرار گرفت.

وی گفت: در نتیجه این مراقبت ها ماموران موفق شدند در اجرای کمین هدفمند قاچاقچیان که با یک دستگاه خودرو تویوتا قصد ورود به عمق خاک کشور را داشتند، مشاهده کنند.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: ماموران بلافاصله برای متوقف کردن این خودرو وارد عمل شدند، اما قاچاقچیان که توان رویارویی با مرزداران را نداشتند پس از جاسازی مواد مخدر در شیارهای ارتفاعات منطقه و رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب به عمق خاک کشور پاکستان فرار کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: منطقه در کنترل کامل مرزداران هنگ مرزی سراوان قرار گرفت و پس از مشاهده خودرو تلاش برای کشف مواد مخدر آغاز شد.

وی گفت: ماموران در پاکسازی منطقه موفق به کشف ۷۸۱ و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴۰۵ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش، ۱۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین، ۷۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین، ۶۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۳۸ کیلوگرم کراک و سه کیلوگرم سوخته تریاک شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز