خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت شرکت در جشنواره جوان سرباز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۶۳

در این جشنواره عزم و همت مسئولین بر این است که جایگاه رفیع سرباز را در عرصه های دفاع و امنیت، ایثارگری و فداکاری و همچنین نقش آنان در امور فرهنگی، هنری، ورزشی و…دارای ظهور و بروز بیشتری باشد.

هفتمین جشنواره جوان سرباز مزین به نام حضرت علی اکبر(ع) در سال ۹۴ به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این جشنواره عزم و همت مسئولین بر این است که جایگاه رفیع سرباز را در عرصه های دفاع و امنیت، ایثارگری و فداکاری و همچنین نقش آنان در امور فرهنگی، هنری، ورزشی و…دارای ظهور و بروز بیشتری باشد.

کارکنان وظیفه برای شرکت در این جشنواره می بایست از شرایطی که جزئیات آن به یگان های خدمتی اعلام شده است برخوردار بوده و مدارک و مستندات خود را حداکثر تا ۳۰ دی ماه ماه جاری ارائه نماید.

مطابق معمول سالهای گذشته هفتمین جشنواره جوان سرباز ان شاءالله در سال ۹۴ با حضور فرمانده هان و مسئولین ارشد لشکری و کشوری برگزار خواهد شد که از برگزیدگان با اهداء لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره، جلساتی با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و همچنین مسئولین ناجا برگزار که در این جلسات ضمن بررسی روند اجرایی جشنواره های قبل و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها، برنامه ریزی دقیقی برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره در سال آینده انجام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز