خبرگزاری کار ایران

سردار مقیمی تاکید کرد:

سهم سایر سازمان‌ها در مبارزه با قاچاق تعیین شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۵۷

سازمانهایی که با عملکرد نامناسب ناخواسته باعثافزایش قاچاق می شوند، شناسایی و آسیب شناسی شوند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: قاچاق سوخت در استانهای جنوبی و شرقی کشور باید تحت کنترل درآمده و توجه ویژه‌ای به این مناطق شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمدرضا مقیمی امروز در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از انتظارات ما از مدیران عزیز این است که در این مبارزه تخصصی تر و عملیاتی تر عمل کنند.

وی افزود: مدیران مبارزه با قاچاق باید ضمن داشتن جدیت، دلسوزانه عمل کنند و همیشه در این مبارزه حرکت به سمت جلو و پیشرفت داشته باشند

رئیس پلیس آگاهی ناجا بر به کارگیری تجهیزات روز و کارکنان زبده تاکید کرد و اظهار داشت: نبایستی تنها به نداشته‌ها توجه کرد بلکه باید از هرآنچه که داریم استفاده بهینه کنیم.

این مقام ارشد انتظامی بر برنامه ریزی در مبارزه با قاچاق تاکید کرد و گفت: شرایط اقتصادی منجر به افزایش قاچاق برخی از اقلام در کشور شده، بنابراین برخی از قاچاق ها قابل پیش بینی نیست؛ همانند افزایش یا کاهش قاچاق سوخت بنابراین لازم است در این حوزه با برنامه‌ریزی عمل کنیم و در بحثمقابله، حرفه‌ای وارد شویم.

وی محور اصلی در پلیس آگاهی را نیروی انسانی دانست و بیان داشت: نیروی انسانی برای ما یک سرمایه است نه هزینه بنابراین باید به آموزش کارکنان خود و همچنین مصونیت و صیانت از آنها توجه داشته باشیم

وی ادامه داد: تلاش داریم تا سال ۹۴،۵۰ درصد جرایم را کاهش دهیم مقیمی همچنین بر استفاده از تکنولوژی های روز در مناطقی که امکان به کارگیری نیروی انسانی نمی باشد تاکید کرد و گفت: سهم سایر سازمان ها نیز در مبارزه با قاچاق تعیین شود تا سازمانهایی که با عملکرد نامناسب ناخواسته باعثافزایش قاچاق می شو ند شناسایی و آسیب شناسی شوند و نتایج حاصل از این آسیب شناسی را به آنها اطلاع دهیم تا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: مشارکت با سایر سازمان‌ها در راستای موفقیت در ماموریت‌ها، امری ضروری است چرا سایر سازمان ها باید با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا یادآور شد: قاچاق سوخت در استانهای جنوبی و شرقی کشور باید تحت کنترل درآمده و توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشیم؛ ضمن آنکه برای ما تنها سطح کشف مهم نیست بلکه آنچه که باید در اولویت کاری ما باشد، پیشگیری از معضل قاچاق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز