خبرگزاری کار ایران

تشکیل بیش از ۶۵ هزار پرونده قاچاق کالا در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۴۳

سال گذشته برای اجرای قانون مبارزه با قاچاق، بخشی از نیازهای تجهیزاتی ما تامین نشد همچنین ۵۰ درصد حق ناجا(حق الکشف) بلوکه شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا از انهدام ۴۴۹ باند قاچاق کالا طی ده ماهه گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۵۸۲۶ پرونده در این پلیس تشکیل شد که ۲۱۵ فقره آن، پرونده های کلان بالای ۵ میلیارد ریال و ۱۵۶۹ فقره نیز پرونده های ۱ تا ۵ میلیارد ریال بود

به گزارش ایلنا، سردار فتح الله زمانیان در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از اهداف برگزاری این همایش بررسی روشهای جدید در جهت تعیین خط مشی مبارزه و بررسی ضعف های موجود است. تا ضمن شناسایی مشکلات به رفع آنها اقدام کنیم.

وی افزود در سال گذشته دو اقدام در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده قاچاق در کشور انجام شد؛ در حوزه پیشگیری، مجرمان سابقدار را که طی سالهای گذشته دستگیر کرده بودیم کنترل نمودیم همچنین یکی از اقدامات دیگر ما کنترل مصرف کنندگان سوخت اعم از مصرف کنندگان عمده و کسانی که در توزیع و مصرف آن دخالت داشتند، بود.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در حوزه مقابله نیز طرح های گسترده ای را در سراسر کشور اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه هدف پلیس رویکردی کلان به موضوع قاچاق است گفت: از اولویت های ما در این مبارزه بررسی پرونده های کلان قاچاق بود به طوری که از ابتدای سال تا کنون ۶۵۸۲۶ پرونده در این پلیس تشکیل شد که ۲۱۵ فقره آن، پرونده های کلان بالای ۵ میلیارد ریال و ۱۵۶۹ فقره نیز پرونده های ۱ تا ۵ میلیارد ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس این مقام ارشد انتظامی همچنین از انهدام ۴۴۹ باند قاچاق کالا خبر داد و افزود: طی سال جاری و آینده برنامه های کلان ما ادامه خواهد داشت.

سردار زمانیان یادآور شد: سال گذشته برای اجرای قانون مبارزه با قاچاق، بخشی از نیازهای تجهیزاتی ما تامین نشد همچنین ۵۰ درصد حق ناجا(حق الکشف) بلوکه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز