خبرگزاری کار ایران

رهایی بنگاه‌دار چابهاری از دست گروگان‌گیران

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۸۱

در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که آدم‌ربایان با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو، این فرد را از کنار بنگاه املاکش ربوده‌اند و در تماس با خانواده او قصد اخاذی از آنان را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت که پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش ۱۵روزه خود موفق به آزاد سازی یک گروگان و دستگیری دو آدم‌ربا شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاظمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چابهار با دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن صاحب یک بنگاه معاملات ملکی از داخل شهر، بلافاصله اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که آدم‌ربایان با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو، این فرد را از کنار بنگاه املاکش ربوده‌اند و در تماس با خانواده او قصد اخاذی از آنان را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: ماموران آگاهی با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق شدند پس از ۱۵روز تلاش شبانه‌روزی و تعامل با اداره اطلاعات، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی پلیسی دو نفر از گروگانگیران را که مستقیما در آدم‌ربایی نقش داشتند، دستگیر و فرد ربوده‌شده را آزاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز