خبرگزاری کار ایران

مامور قلابی در غرب تهران بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۳۴

این متهم با حمل سلاح‌های قلابی از شهروندان و کسبه محدوده صادقیه اخاذی می‌کرد که با تلاش پلیس پایتخت بازداشت شد.

سرهنگ خانچرلی، صبح امروز از دستگیری یک مامور قلابی در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: " این متهم با حمل سلاح های قلابی از شهروندان و کسبه محدوده صادقیه اخاذی می کرد که با تلاش پلیس پایتخت بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مامور قلابی در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم با حمل سلاح های قلابی از شهروندان و کسبه محدوده صادقیه اخاذی می کرد که با تلاش پلیس پایتخت بازداشت شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده صادقیه و شهر زیبا در خصوص اقدامات مجرمانه فردی که خود را به عنوان مامور دولتی معرفی می کند و از آنها به بهانه های مختلف اخاذی می کند، پرونده ای تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: " در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی به نام " ب " ضمن حمل سلاح و تجهیزات نظامی اقدام به تهدید شهروندان و کسبه این محدوده کرده و به بهانه های واهی از آنها اخاذی می کند که در این راستا نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر شد.

سرهنگ خانچرلی بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده پاتوق متهم در همان محدوده شناسایی شد و روز گذشته طی عملیاتی ضربتی این متهم در حالی که با تجهیزات نظامی در یک قهوه خانه که پاتوقش بود، بازداشت شده و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم که در ابتدای دستگیری سعی داشت با تهدید و ارعاب ماموران از دست قانون بگریزد در بازجویی های انجام شده چاره ای جز اعتراف به جرایم خود ندیده و پس از اقرار به جرم خود مبنی بر حمل سلاح و تجهیزات نظامی اذعان داشت که از شهروندان و کسبه این محدوده اخاذی می کرده است.

وی اظهار داشت: تجهیزات نظامی این متهم که همگی قلابی بودند مصادره شده و متهم برای تعیین تکلیف قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز