خبرگزاری کار ایران

امنیت کامل در مرزهای شلمچه و چزابه

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۸۵

پس از موفقیت در اجرای طرح ضربتی، صدور گذرنامه در مرز و تحویل به زوار در کمتر از ۱۲ ساعت از طریق انتقال هوایی، کماکان امنیت مرزهای جنوبی کشور با کمک نیروهای انتظامی و مرزبانی ناجا در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خوزستان با اشاره به امنیت کامل در دو مرز " شلمچه " و " چذابه " گفت: تا کنون هیچ گونه مشکلی در مرزهای استان گزارش نشده و تردد زوار کماکان به صورت روان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حاتمی گفت: پس از موفقیت در اجرای طرح ضربتی، صدور گذرنامه در مرز و تحویل به زوار در کمتر از ۱۲ ساعت از طریق انتقال هوایی، کماکان امنیت مرزهای جنوبی کشور با کمک نیروهای انتظامی و مرزبانی ناجا در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای بازگشت زائران پس از اربعین حسینی، پلیس استان خوزستان با کمک فرمانداران شهرستان های تابعه، تمهیدات ویژه ای برای بازگشت زائران در مسیر بازگشت در کمترین زمان ممکن به مرکز استان اندیشیده است.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خوزستان در خاتمه از اعلام رضایت بالای زائران از پلیس گفت: باعثافتخار پلیس است که توانسته خادم خوبی برای زوار امام حسین(ع) باشد و دعای خیر مردم بهترین اجر برای ماموران خدوم ناجا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز