خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۱۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم سردار حمید هداوند را به عنوان معاون هماهنگ کننده، سرهنگ محسن ایزد خواه به عنوان فرمانده جدید یگان امداد، سعید سعیدفر به عنوان رییس دفتر فرماندهی و سرهنگ داود اصغریان را نیز به عنوان رییس مرکز اطلاع رسانی فاتب معرفی کرد.

معاون هماهنگ کننده، فرمانده یگان امداد، رییس دفتر فرماندهی و رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی مراسمی با حضور سردار حسین ساجدی نیا در جلسه شورای فرماندهان فاتب معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم سردار حمید هداوند را به عنوان معاون هماهنگ کننده، سرهنگ محسن ایزدخواه به عنوان فرمانده جدید یگان امداد، سعید سعیدفر به عنوان رییس دفتر فرماندهی و سرهنگ داود اصغریان را نیز به عنوان رییس مرکز اطلاع رسانی فاتب معرفی کرد.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم مسوولان و تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ماهیت یگان امداد این مجموعه اقدامات عملیاتی است، افزود: این مجموعه با خدمات و اقدامات ارزشمند خود نقش بسزایی در ارتقای ضریب احساس امنیت شهروندان ایفا کرده و امیدواریم این روند با شتاب بیشتری ادامه یابد.

رییس پلیس پایتخت اظهار کرد: حوزه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در ایجاد و تداوم امنیت روانی سالم پایتخت نشینان و تنویر افکار عمومی جامعه موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

در این مراسم از زحمات سردار حمید هداوند فرمانده سابق یگان امداد و سعید سعیدفر رییس سابق مرکزاطلاع رسانی تقدیر و سرهنگ محسن ایزدخواه به عنوان فرمانده جدید یگان امداد و سرهنگ داود اصغریان نیز به عنوان رییس جدید مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ معرفی شدند. همچنین در ادامه این مراسم سردار هداوند به عنوان معاون هماهنگ کننده و سعید سعیدفر نیز به عنوان رییس دفتر پلیس تهران بزرگ معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز