خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در محورهای ۶ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۴۰

در حال حاضر محورهای مشهد - نیشابور، مشهد - فریمان در استان خراسان رضوی، محور کیاسر، لاریجان و رامسر در استان مازندران و محور توتکستان و علی آباد در استان گلستان با بارش برف همراه شده است.

فرمانده پلیس راه نیروی انتظامی از بارش برف و باران در محورهای ۶ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسین حمیدی در تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مشهد - نیشابور، مشهد - فریمان در استان خراسان رضوی، محور کیاسر، لاریجان و رامسر در استان مازندران و محور توتکستان و علی آباد در استان گلستان با بارش برف همراه شده است.

وی با اشاره به اینکه محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال همچنان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است، افزود: محور علی آباد - آزادشهر در گلستان و محور قروه به همدان در کردستان و محور همدان - کرمانشاه با بارش باران گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ناجا با بیان اینکه وضعیت جوی و ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی روان و عادی است، گفت: رانندگان در محورهایی که با بارش برف و باران همراه شده و لغزنده است از زنجیر چرخ استفاده کنند.

حمیدی در رابطه با مهتمرین تصادفات ۲۴ ساعت گذشته به مهر گفت: تصادف اتوبوس مسافران عازم کربلا روز گذشته در کیلومتر ۱۵ محور ایلام - مهران دچار نقص فنی در سیستم ترمز شد و پس از برخورد با یک دستگاه وانت نیسان، پراید و عابر پیاده سبب مجروحیت دو سرنشین وانت و یک عابر پیاده شد.

وی همچنین افزود: روز گذشته حادثه اتوبوس مسافربری در شمال استان فارس با یک دستگاه تریلی، یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

فرمانده پلیس راه ناجا خاطرنشان کرد: تریلی در حاشیه جاده به دلیل نقص فنی متوقف بوده است که به دلیل عدم توجه به جلو راننده اتوبوس دچار حادثه شد.

به گفته وی، کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را بی توجه راننده تریلی نسبت به عدم نصب علائم ایمنی در زمان توقف همچنین عدم توجه به جلو راننده اتوبوس اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز