خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک میلیارد انواع کالای قاچاق در ۳ فرودگاه کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۰۴

همه متهمان دستگیر شده در سه فرودگاه کرمانشاه، شیراز و کیش با تشکیل پرونده به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

ماموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه کرمانشاه، شیراز و کیش مجموعاً موفق به کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری ناجا، در راستای مبارزه با مبارزه با قاچاق کالا از مرز هوایی عوامل گیت بازرسی پلیس فرودگاههای کرمانشاه، شیراز و کیش پس از چک و کنترل بار غیر همراه مسافران موفق به کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از مرز هوایی شدند.

لازم به ذکر است، ماموران پلیس فرودگاه کرمانشاه حین چک و کنترل محموله های پستی با حضور نماینده حراست شرکت پست به چهار کارتن مشکوک که پس از باز گشایی ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

در ادامه این بازرسی ها ماموران پلیس فرودگاه شیراز نیز در مبارزه با قاچاق کالا به روش پستی به سه بسته مشکوک که پس از فک پلمپ تعداد ۴۲ عدد برد الکترونیکی مرکز تلفن به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال که فاقد هر گونه مدارک قانونی و گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

شایان ذکر است، ماموران بازرسی پلیس فرودگاه کیش حین چک و کنترل بار مسافران خروجی به مقصد تهران تعداد ۱۳ عدد چمدان و کارتن حاوی پوشاک و مواد غذایی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال که در غالب پوشش لوازم آشپزخانه مستعمل جاسازی شده بود، کشف شد.

گفتنی است، در خاتمه همه متهمان دستگیر شده در سه فرودگاه کرمانشاه، شیراز و کیش با تشکیل پرونده به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز